علمی-اجتماعی
سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بر اثر بی مبالاتی در تخریب خانه های فرسوده و چند طبقه کردن آن توسط مشتری و معمار و بنا گاهی اوقات بناها تمام ساختمان را به نام افراد خانواده ی خود می کنند و صاحب اصلی ملک سرش بی کلاه می ماند و معمولا قوانین نیز به حدی ناقص است و در بیشتر موارد به نفع دزدها و کلاهبردارهاست معمولا دست افراد به جایی بند نمی شود . ولی در بعضی از موارد نیز به افراد به طور غیر قانونی اعلام می کنند که بروند و در خانه تخریب شده ی خود زندگی کنند و به این ترتیب این افراد می آیند و با سختی و مشقت در این مخروبه ها زندگی می کنند و بعد از مدتی خودشان بدون نظارت مهندس یا کارشناسی اقدام به ساخت و ادامه ساخت آپارتمان چندین طبقه ی خود می پردازند . در این هنگام تکلیف همسایه هایی که خانه ها و آپارتمانهایشان در جوار چنین آپارتمانی است چیست ؟ آپارتمانهایی که بدون نظارت ساخته می شوند و امکان تخریب و خطر هم برای ساکنانشان و هم همسایگان دارند چه کسی جلوگیری می کند از فجایع آینده؟
دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, :: 23:43 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
در زمانی که قیمت ارز به سرعت در حال پایین آمدن بود با یک جمله ی سیف همه چیز متوقف شد . راستی سیف به نفع چه کسانی سخن گفت ؟
دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, :: 23:37 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بدبختانه در ادارات و سازمانها در ایران به جای این که هدف کارکنان ارائه خدمت باشد و بدانند که برای ارباب رجوع بایستی کار انجام دهند بر عکس درصدد گرفتن کوچکترین ایراد برای انجام ندادن کار هستند !!!
دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
نمی دانم بعضی از سازندگان بنا یا به اصطلاح بساز و بفروشها به چه می اندیشند که منازلی که می سازند به جای استفاده کردن از سیمان از تف استفاده می کنند و به قیمت چندین برابر ساخت می فروشند و به این فکر نمی کنند که افرادی که دارند این منازل را می خرند حاصل یک عمر شان را دارند در طبق اخلاص می گذارند و به آنها می دهند تا خود و خانواده شان بتوانند با خیال راحت سالها در امنیت و آسایش و آرامش در آن به سر ببرند و نه این که بعد از 10 یا 15 سال به عنوان کلنگی و از رده خارج به حساب آید . معلوم نیست منهدسان ناظر و شهرداریها چه می کنند و چگونه به این ساختمانها که با یک تند باد از هم فرو می ریزند پایان کار می دهند ؟ البته همه ی ما می دانیم که چه جوووووووووووووری !!!!
دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, :: 23:30 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
یکی از قوانین در زمان قبل از انقلاب زمینهای موات و زمینهایی بود که به منابع طبیعی تعلق گرفت . که متاسفانه امروزه کاربردشان عوض شده است و به صورت املاک اختصاصی مورد خرید و فروش وساخت و ساز قرار می گیرند .
دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, :: 23:27 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
جدیدا کتابهای درسی در ایران طوری صحافی می شود و که در کوتاهترین مدت تبدیل به ورق پاره هایی می شوند که انگار به عنوان دستمال کاغذی برای یکبار مصرف ساخته شده اند .
دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, :: 23:23 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
طرز نگارش کلمه ی "انضباط " این گونه درست می باشد . کلمه ای که در کارنامه ها مرتب ذکر می شد ولی خیلی زشت است که عده ای آن را غلط می نویسند . مخصوصا اگر این گونه غلطها در صدا و سیما باشد که زشتی آن بیشتر به چشم می آید
دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, :: 23:23 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
خیلی از زمینها در کشور وجود دارند بدون این که سند و مدرک و قباله و بنچاقی داشته باشند فقط با حرف متعلق به فلان خان و ارباب و کدخدا و فلان و بهمان است بدون این که حتی خود همان اربابها یا خوانین حتی سند مالکیت و یا حتی بنچاقی داشته باشند فقط ادعا می کنند که متعلق به ما یا فلان و بهمان است و به این ترتیب تصاحب می کنند یا به فروش می رسانند. این زمینها در اصل متعلق به کسی نیست .
یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
هر خروار =300 کیلو گرم هر من = 3 کیلو گرم هر سیر =75 گرم ( که به آن چطور هم می گویند ). هر مثقال =52/2 گرم
یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
میوه ی بهاری کوچک و ترش آلبالو ، ضد عفونی کننده قوی روده ها است. به درمان کم خونی ، تصلب شرایین ، خستگی، دیابت، نارسایی کبد، آرتریت (درد و التهاب مفاصل) ، نقرس و حالت تهوع کمک می کند.

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 676
بازدید ماه : 5993
بازدید کل : 3501447
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>