علمی-اجتماعی
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 21:40 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
حمله ی چند ساعته در پاریس که منجر به کشته و زخمی شدن چندصدنفرشد و ساعتها هزاران مامور و دولتمردان را به تکاپو واداشت . فرانسویها و سایر کشورهای غربی متوجه شوند که با سالها کشتار بیرحمانه در فلسطین و نوارغزه و لبنان و سوریه و تونس و لیبی و یمن، این کشور و ملت هایشان چه می کشند. از قدیم گفته اند یک سوزن به خود بزن و یک جوالدوز به دیگری حکایت کشورهایی مانند فرانسه و امریکا و آلمان و اسرائیل است که وقتی دچار حادثه ای می شوند شعار حمایت از بشریت و انسانیت سر می دهند و مبارزه با تروریست ها را سرلوحه ی برنامه های خود قرار می دهند . با فروش مخرب ترین سلاحها تروریستها را تجهیز می کنند وقتی از همان سلاحها بر علیه ملتشان استفاده می شود ادعای طرفداری از ملتشان را دارند. خودشان علم کردند و مقداری از دودش هم به چشم خودشان رفت. مطمئنا هیچ انسان آزاده ای از مرگ دیگران و کشتار مردم بی گناه خوشحال نمی شود بلکه بسیار متاسف نیز خواهد شد . اما تفاوت دید در کشتارها منزجر کننده است. کشتار در سایر کشورها و مرگ ملتهای سایر سرزمینها برای سران قدرتها بی اهمیت است ولی مرگ شهروندانشان را علم عثمان می کنند و تسلیتها و گلها و تهدیدها و انتقام گیری ها برای کشتار ملتشان را با آب و تاب رسانه ای می کنند و کشتار بی رحمانه ی روزانه مردم سرزمینهای دیگر را نادیده می گیرند انگار ملتشان تافته ی جدا بافته هستند و ملل مخصوصا خاورمیانه .... چاه نکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی . فقط افرادی که کاریکاتورهای موهن بر علیه پیامبر اسلام و اسلام می کشیدند و شارلی بودند بفهمند قدرت چندانی ندارند فقط نگذارند صبرها تمام شود.گرچه بیشتر تلاشها برای اسلام هراسی است اما قدرت اسلام و مسلمانان زیاد است . بنابراین بهتر است با رفتارشان مردم جهان را به ادیانشان دعوت کنند نه با کشتار مردم بی گناه برای بد نام کردن اسلام و مسلمانان.
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
رکورد داری در گینس و رکورد شکنان گینسی باعث شده تا عده ای به کارهای احمقانه دست بزنند و عده ای نیز حتی به کارهای خطرناک . درست است که ثبت پدیده های خاصی که در دنیا رخ می دهد می تواند جالب باشد و خلاقانه. اما این که عده ای به هر نحوی و با هر کاری می خواهند نامشان در این کتاب ثبت شود نگران کننده است.
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
در پی حملات انتحاری و بمب گذاری ها و تیراندازیهای متعدد در پاریس فرانسه که منجر به کشته شدن 120 نفر و مجروح شدن بیش از 200 نفر شد وقتی نیروهای امنیتی مانع خروج مردمی که در استادیوم برای دیدار مسابقه ی آلمان و فرانسه که با نتیجه دو بر صفر به نفع فرانسه به پایان رسید حضور داشتند، شدند ، مردم به جای اعتراض و داد و فریاد و فحش و توهین و بزن و بکش و کتک کاری به میان زمین بازی آمدند و برای ایجاد آرامش سرود ملی کشورشان را با صدای بلند خواندند. خالا اگر در ایران بود تمام صندلیها شکسته می شد و در زمین پرت می شد و مرگ بر سران نظام و نابودی حکومت سر داده می شد و تمام شیشه و پنجره ها را شکسته می شد و هرچیزی دم دست بود به سوی هم و بازیکنان و زمین بازی پرتاب می شد.!!!تازه بعد از خروج از استادیوم هرج و مرج را نیز به داخل شهرها و آتش زدن اتوبوسها و مغازه ها کشیده می شد!!!!!!!
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 10:51 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
سگ هار را پروراندند و رهایش ساختند تا بدرد غافل از این که برخواهد گشت و خودشان را پاره خواهد کرد.
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 1:47 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
لااقل وام برای درمان بیماری نیز به ملت پرداخت شود.
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 1:41 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
مردک احمق فکر می کرد خیلی شجاع است پرایدش را با زن و فرزندانش داخل مسیل رود راند و حتما حتی اجازه نداد که زن و فرزندانش به بیرون از ماشین بروند ولی خودش ، خودش را از ماشین بیرون آورد. به این می گویند مرد و پدر نمونه.!!!!!!!!!! نمی دانم چرا عده ای از مردها اینقدر خودخواه هستند که به خودشان اجازه می دهند هرکاری با زن و فرزندانشان انجام دهند . آنها را در خانه حبس کنند و حتی آنها را از مراوده با نزدیکترین افراد خانواده منع کنند و با کتک و فحش و حرفهای زشت زندگی را بر آنها جهنم سازند.
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 1:27 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
با عرض تبریک به مناسبت ورود بیش از صدهزار خودرو در شهرها و خیابانها و معابر و پارکینگها.وقتی ملخها هجوم می آورند همه دادشان بلند می شود و یا سوسک و مار و موش و...اما صدای کسی برای این هجوم بلند نخواهد شد.
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 1:20 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
چرا عده ای از افراد که خود را هنرمند می دانند شاعر نویسنده هنرپیشه و یا خواننده و نوازندگان آلات موسیقی و کلا هنرمندان دوست دارند خودشان را به نمایش بگذارند یعنی می خواهند با قیافه های عجیب و غریب زودتر شناخته و مشهور شوند. موهای بلند .
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
کاش می توانستند کودکان ناقص الخلقه و مشکل دار را نجات داد و یا به گونه ای با انواع و اقسام جراحیها به دادشان رسید. تولد کودکی با دوسر که ملت برای دیدنشان هجوم می آورند. این کودک می خواهد در آینده چه شود مانند یک حیوان در باغ وحش و سیرک مورد آزمایش و تمسخر و بازیچه ؟
شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
کاش می شد جلوی این ارتباطات جنسی لجام گسیخته در سراسر جهان را گرفت تا کودکانی بیگناه به خاطر عیاشی عده ای پا به این دنیا نمی گذاشتند تا در فقر و فساد و فحشا غرق شوند و یا در یتیم خانه ها با بدترین شرایط و امکانات زندگی کنند یا در سر راه گذاشته شوند یا بعد از تولد به انواع و انحای مختلف کشته شوند.دنیا دارد به کجا می رود؟ ادیان چرا بیکار نشسته اند و برای جلوگیری از این لجام گسیختگی جنسی کاری انجام نمی دهند حتی متولیان امور هم انگار نسبت به این پدیده ی شوم و فاحعه بار به دیده ی بی تفاوتی می نگرند. روابط جنسی ناسالم و خارج از عرف و قانون و خانواده بلای جان جوامع شده است که به تبع آن همین کودکان متولد شده مروجان فساد نسلهای آینده هستند که حتی خانواده های سالم را نیز درگیر خواهند کرد و با خود به قعر خواهند کشاند.

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 377
بازدید ماه : 5032
بازدید کل : 3506664
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>